Handelsinformatie

Zakelijkchecken Logo

Wist u dat 35% van alle faillissementen veroorzaakt wordt door slecht debiteurenbeheer?
Dat kunt u makkelijk voorkomen : Zakelijkchecken.nl levert u alle Handelsinformatie die u nodig heeft, snel en betrouwbaar!

Handelsinformatie van Zakelijkchecken.nl : de zekerheid van zaken doen.

Bij Zakelijkchecken.nl vraagt u online alle belangrijke handelsinformatie van uw klanten op, snel en betrouwbaar. U ontvangt alle juridische en financiële informatie over uw klanten, concurrenten, leveranciers, partners of andere zakelijke relaties. Met één druk op de knop krijgt u inzage in de financiële status van uw relatie. Denk hierbij onder andere aan : bestedingsruimte, betalingsgedrag, actuele bedrijfscijfers en concernstructuur. Zakelijkchecken.nl gebruikt daarvoor een professioneel, gespecialiseerd systeem dat uniek is in de branche!

Voor meer informatie of een prijsopgave vul ons contactformulier in

Welke Handelsinformatie ontvangt u van ons?

  • NIEUW : zoeken op directeuren en aandeelhouders. krediet-1
  • Basisinformatie : algemene bedrijfsgegevens, contactgegevens, directieleden en bedrijfsactiviteiten. krediet-2
  • Concernstructuur : overzicht van de structuur van het bedrijf. krediet-3
  • Kredietscore & kredietlimiet : hoe wordt het bedrijf beoordeeld op basis van het betalingsgedrag en de liquiditeit. krediet-4
  • Betaaldata : hoe goed of slecht heeft het bedrijf tot nu toe betaald? krediet-5
  • Jaarrekeningen : financiële informatie, zoals de balans, winst- en verliesrekening en ratio’s tot wel 5 jaar terug krediet-6
  • Voor meer informatie of een prijsopgave vul ons contactformulier in

Hoe werkt een kredietrapport van Zakelijkchecken.nl?

Zakelijkchecken.nl beschikt over een internationaal netwerk van informatiebronnen, zoals handelsregisters, faillissementsregisters, incassobureaus, deurwaarders, advocatenkantoren en brancheorganisaties. We verwerken bovendien de betalingen van internationale bedrijven in realtime.

Alle dagelijks verzamelde informatie wordt direct in het desbetreffende kredietrapport verwerkt. Zo ontvangt u veilig de nieuwste en meest betrouwbare handelsinformatie van bedrijven over de gehele wereld. Zakelijkchecken.nl maakt gebruik van een professioneel, gespecialiseerd en zeer klantvriendelijk systeem dat uniek is in de branche!

Maak kennis met de unieke API van Zakelijkchecken.nl

API staat voor Application Programming Interface. Die term mag u meteen weer vergeten, waar het om gaat is dat zo’n API communicatie mogelijk maakt tussen verschillende programma’s, waardoor u op een zeer gebruiksvriendelijke wijze de informatie krijgt die u zoekt.

Verbind met gemak via onze API voor kredietrapporten

Met dit revolutionaire systeem dat wij gebruiken is het eenvoudiger dan ooit om verbinding te maken met uw klantensysteem. Dankzij onze krachtige API-integratie kunt u moeiteloos toegang krijgen tot kredietrapporten en efficiënt informatie uitwisselen.

Hoe werkt het?

Eenvoudige integratie : onze API is ontworpen voor gebruiksgemak. Met een paar eenvoudige stappen kunt u onze kredietrapporten bekijken en integreren in uw bestaande systeem.

Directe toegang : zodra geïntegreerd, hebt u direct toegang tot up-to-date kredietinformatie. Geen gezoek, geen gedoe, geen vertraging.

Efficiënte gegevensuitwisseling : onze API maakt een vlotte uitwisseling van informatie mogelijk. Uw systeem en het onze werken samen voor een naadloze ervaring.

Waarom kiezen voor de voordelen van onze API?

  • Realtime kredietrapporten : altijd toegang tot actuele kredietinformatie.
  • Efficiëntie : bespaar tijd met een soepele, automatische gegevensuitwisseling tussen systemen.
  • Betrouwbaarheid : experts hebben onze API ontwikkeld met een focus op betrouwbaarheid en veiligheid.

Maak gebruik van onze API en ervaar de voordelen van een moeiteloze en efficiënte integratie voor uzelf. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie

Ongelimiteerd Bedrijf Monitoren

Recent onderzoek toont aan dat ongeveer 68% van de uitstaande vorderingen vaste klanten betreft. Daarom is het belangrijk om de risico’s die verbonden zijn aan uw klanten, concurrenten, leveranciers, partners of andere zakelijke relaties, voortdurend te blijven volgen.

Zakelijkchecken.nl biedt u Ongelimiteerd Bedrijf Monitoren. Onze database wordt 24 uur per dag bijgewerkt, en wij houden u automatisch via e-mail op de hoogte van belangrijke wijzigingen in de door u gekozen relatie. Zo wordt u nooit meer onaangenaam verrast door de (financiële) problemen van uw relaties!

U kunt uw relaties overzichtelijk indelen aan de hand van een risicoprofiel en daarvoor aparte mappen aanmaken. Uiteraard kunt u zelf aangeven waarop gecontroleerd moet worden en hoelang u op de hoogte gehouden wilt worden van de ontwikkelingen in deze relatiecirkel.

Hoe werkt Bedrijf Monitoren?

  • Bespaar tijd & geld : u kunt in het rapport klikken op 'Monitor' bedrijf-1
  • Import-/exportfunctie : als u een groot klantenbestand in één keer wilt importeren zonder rapportage, dan kunt u dat klantenbestand eenvoudig en snel met één druk op de knop in ons systeem importeren.
  • Commerciële kansen : ook als er positieve veranderingen zijn, ontvangt u updates, zodat uw salesteam sneller kan reageren op positieve ontwikkelingen.
  • Portfolio’s : maak aan de hand van een risicoprofiel een map aan om uw debiteur, zakenrelatie, concurrent of leveranciers te monitoren. bedrijf-2